Data e postimit: 2018-11-19 17:42:06
Lexime: 18401
jeta,liria dhe kerkimi i lumturise
Lloji: Ese filozofike
Tema: lumturia
Autori: jona
Shkolla: dhaskal todhri
Klasa: 11a
Qyteti: elbasan
E-mail: jona.baku@gmail.com


Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj.
Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas ksaj qenie evolucionare.Duke u mare me ceshtjet me te rendesishme te ngritura rreth tij dhe per te.
Pike se pari ,le te shohim nje nga koncepte bashkejetuese me qenie njerzore jeten. Asaj eshte munduar ti jepet nje kuptim,te tjere jane munduar te gjejne qellimin e tyre ne jete,por disa te tjre jane thjesht ne kerkim te lumturise brenda saj. Por, ceshte lumturia ne thelb?
Une do te thoja qe ne kete jete,njerezit jane te afte te perjetojne vetem pikeza lumturie dhe pikerisht per kete te gjithe jane ne kerkim te gjetjes se nje lumturie infinitive. Te asaj luturie qe nuk do i ndahet kurre figures se qenies se tij. Rrjedhimishte lumturia kthehet ne qellimin e tyre ne jete. Rendja pas saj,kerkimi i saj dhe ne fund prekja e lumturise. Ku ne kete pike njeriu ndihet i finalizuar,ku ai tashme ja ka arritur asaj cka kerkuar gjithmone dhe tanime e kupton mire ceshte lumturia.Por une nuk mendoj keshtu. Ky njeri qe ndihet me ne fund i lumtur,nuk mendoj se eshte plotesishte i tille. Ai ka qenë gjate gjithe jetes se tij “ne kerkim te lumturise”duke sforcuar keshtu mendjen e ne varesi te saj trupin. Duke prishur mireqenie mendor-fizike, ai nuk arrin te shohe qe perdja te cilen i ka vene syve e largon gjithmone e me shume nga lumturia e shumekekuar dhe po kushtezon qe tia bej te pamundur vetes arritjen e saj. Pra rendja dhe kerkimi i etur drejt lumturise te ben te venisesh kuptimin e saj dhe te mos e njohesh ate as kur ta kesh.
Se dyti,koncepti i lirise. Liria eshte e drejta hyjnore dhe universale e gjithesecilit. Liria ka lindur bashke me njeriun dhe eshte e pamohueshme per te. Vetem nje njeri i lire mund te arrije te jete i lumtur. Duke mos gezuar plotesisht te drejten e lires,nuk eshte e mundur te konceptosh lumturine duke qenë se lidhja midis te dyjave eshte e drejtperdrejt.Njera ndikon ne menyre direkte tjtren.
Trinomi jete,liri,lumturi eshte bere nje nje togfjalesh duke vulosur lidhjen e tyre te patjetersueshme,te drejteperdrejt dhe te pazgjidhshme.

Vepra te ngjashme
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: Adela D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria
Kur jeton mjaftueshem sa per te dale nga ajo bote endrrash ideale ku te gjithe jetojne te lumtur dore per dore plot dashuri, nje hije e rende qe quhet realitet do te te perndjeke ne pjesen tjeter te botes. Per ta bere veten te qarte qe ne fillim, absoluti...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: arselda memaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriun edhe kur e ka pushtuar lavdine,ka nevoje per nje zemer njerezore qe e cmon dhe e do
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta kane shkelur podiumin e lavdise, e kane pushtuar ate me gjithe forcen e tyre.Ka njerez qe I njohin k Skene nga filmi 'Portreti i Dorian Grait', i cili...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: Fiori · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta...
Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragjedi! Vime ne kete bote duke bere disa njerez te qeshin dhe ikim duke lene disa duke qare… rri e mendoj se si ka mundesi qe keshtu duhet te jete ky proce...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Gloria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Njeriu
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: silva leka · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ta dinte njeriu qe do vdiste nuk do ta linte copen e mishit ne frigorifer
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perditshme njeriu do te jete fitimtar vetem ne te pa e vrare mendjen per me tej.Idealizmi i tij arrin ne nje pike ku edhe vete ai nuk e kupton se ku ndodhet.Dhe v...




Komentet e fundit!

Emri: asssss
Email: as@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com